პროექტის მე-5 დღე
გავეცანით მოდულ 3-ს -,, კავშირები".
განვიხილეთ მოდულის საკვანძო კითხვები, ამოცანები.
შევეხეთ სტანდარტის მიღწევის საკითხს, საავტორო უფლებების კანონმდებლობას, ინტერნეტრესურსებს.
გადავათვალიერეთ და გავიუმჯობესეთ სასწავლო პროექტის გეგმა.
მივიღეთ საინტერესო რჩევები 21- საუკუნის უნარ-რჩევების მისაღწევად.
შევეხეთ უკუკავშირის სახეებს, გავეცანით მეთოდებს, გავერკვიეთ მოსწავლეთა დასახმარებლად, მათი შესაძლებლობების უკეთ გამოვლენის მიზნით, როგორი უკუკავშირი უნდა გამოვიყენოთ.
ძალიან მომეწონა ტექსტური რედაქტირების: ,,Reviewing Toolbar"- ის შესწავლა უკუკავშირისათვის, რაც ჩემთვის იყო სიახლე და აუცილებლად გამოვიყენებ ჩემი მუშაობის პროცესში.
ვისწავლე რომელი ნიშნით აღინიშნება საავტორო უფლებებით დაცული მასალა.
დღეს იყო ძირითადად ტრენინგის ტექნიკური, მხარის განხილვა, ჩატარდა საკმაოდ საინტერესოდ, შინაარსიანად, ძალიან მომეწონა.
მადლობა!
გავეცანით მოდულ 3-ს -,, კავშირები".
განვიხილეთ მოდულის საკვანძო კითხვები, ამოცანები.
შევეხეთ სტანდარტის მიღწევის საკითხს, საავტორო უფლებების კანონმდებლობას, ინტერნეტრესურსებს.
გადავათვალიერეთ და გავიუმჯობესეთ სასწავლო პროექტის გეგმა.
მივიღეთ საინტერესო რჩევები 21- საუკუნის უნარ-რჩევების მისაღწევად.
შევეხეთ უკუკავშირის სახეებს, გავეცანით მეთოდებს, გავერკვიეთ მოსწავლეთა დასახმარებლად, მათი შესაძლებლობების უკეთ გამოვლენის მიზნით, როგორი უკუკავშირი უნდა გამოვიყენოთ.
ძალიან მომეწონა ტექსტური რედაქტირების: ,,Reviewing Toolbar"- ის შესწავლა უკუკავშირისათვის, რაც ჩემთვის იყო სიახლე და აუცილებლად გამოვიყენებ ჩემი მუშაობის პროცესში.
ვისწავლე რომელი ნიშნით აღინიშნება საავტორო უფლებებით დაცული მასალა.
დღეს იყო ძირითადად ტრენინგის ტექნიკური, მხარის განხილვა, ჩატარდა საკმაოდ საინტერესოდ, შინაარსიანად, ძალიან მომეწონა.
მადლობა!
Комментариев нет:
Отправить комментарий